Haber

TikTok oyununda mezar ölümü

Olayın ardından hızla hastaneye kaldırılan ve solunum cihazına bağlanan Jacob Stevens, yapılan tüm müdahalelere rağmen 6 gün sonra yaşam savaşını kaybetti.

TikTok’ta Stevens “Benadryl Mücadelesi”olarak bilinen antihistaminik içeren antialerji ilaçlarını yüksek dozda alarak halüsinasyon görmeye yönelik akım nedeniyle hayatını kaybetti.

Hayatını kaybeden gencin babası Justin Stevens, oğlunun görevi üstlendiği gün rezidansta arkadaşlarıyla birlikte olduğunu söyledi. “O doz (12-14 adet) ilaç vücuduna çok geldi”ifadesini kullandı.

Stevens’ın babaannesi “Bundan sonra bir başka çocuğun aynı şeyi yaşamaması için elimden gelen her şeyi yapacağım”söz konusu.

Gencin ailesi, Benadryl gibi uyuşturucuların satın alınmasına yaş sınırlaması getirilmesi için kongreye baskı yapmaya çalışıyor.

Stevens’ın arkadaşının paylaştığı videoda, 13 yaşındaki gencin sosyal medyadaki zorbalığı fark ettikten sonra nöbet geçirmeye başladığı görülüyor.

koycegiz-ajans.xyzderikhaber.com.trhabergulyali.com.trsultanhisarhaber.com.tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu